Käru
Vahesumma:
€ 0

Ostupoliitika

1. Tarneajad pühadel

Anname endast parima, et tellimus õigeaegselt kohale toimetada, kuid sellistel päevadel nagu sõbrapäev, emadepäev ja muudel pühadepäevadel võib esineda tarneprobleeme, mis põhjustavad viivitusi.

Juhul, kui me ei saa tellimust Teie soovitud kuupäeval kohale toimetada, tarnime selle kõige varem saadaoleval kuupäeval ja tagastame kohaletoimetamise tasu. Teavitame, et sellisel juhul tellimuse eest me raha ei tagasta.

2. Muudatused tarnekuupäevades ja hilinemised

Juhul, kui Teie tellimus ei saabu soovitud kuupäeval, tagastame Teile kohaletoimetamise tasu, kuid me ei tagasta tellimuse kogumaksumust.

Pöörake tähelepanu ka sellele, et me ei tagasta tellimuse maksumust, kui see ei saabu õigeaegselt meist mitteolenevatel põhjustel (näiteks kui saajat pole kohaletoimetamise ajal kodus).

Juhul, kui tellimust ei ole võimalik kohaletoimetada Teie valitud kuupäeval seoses riigipühaga, jõuab Teie tellimus kohale järgmisel tööpäeval. Sel juhul ei saa me pakkuda raha tagastamist ega asendada selle teise tootega.

3. Vale või puudulik informatsioon kliendi tellimuse vormis

Ostu sooritamisel palume Teid veenduda, et sisestatud aadress on õige ja täielik. Tarneprobleemide ja muude ebamugavuste vältimiseks soovitame Teil kõik sisestatud andmed üle kontrollida.

Kui me ei saa tellimust adressaadini toimetada vale või puuduliku aadressi tõttu, ei saa me pakkuda raha tagastamist ega asendada selle teise tootega. Kuigi meie meeskond võtab teiega ühendust, et proovida leida lahendust ja üle kontrollida esitatud andmete õigsust.

4. Tarned erinevatesse organisatsioonidesse või hotellidesse

Kui Te soovite saata lilli isikule, kes viibib hotellis, ärge unustage täpsustada broneeringu teinud isiku nime ja toa numbrit (kui on seda teada).

Anname endast parima, et teie kimp jõuaks adressaadini, kuid me ei saa garanteerida kohaletoimetamist juhul, kui meil on puuduv info vastuvõtmise tingimustest teatud sihtkohas. Kui tarnet ei saa teha ühel neist põhjustest, ei saa me pakkuda raha tagastamist ega asendada selle teise tootega.

5. Saaja poolt vastu võtmata toode

Keegi ei saa keelduda ilusast lillekimbust, kuid kui kingisaaja mingil põhjusel lilli vastu ei võta, ei saa me pakkuda raha tagastamist ega asendada selle teise tootega.

6. Kvaliteedipoliitika

Valmistame oma kimbud käsitsi ja valime välja ainult kõige värskemad lilled. Me anname endast parima, et saavutada originaaliga võimalikult sarnast toodet, kuid peame teavitada, et Teie soetatud tootel võib esineda mõningaid erinevusi pildil olevast tootest. Iga lill on teisest erinev ja lilledega töötamine on väga delikaatne protsess. Lillede välimus sõltub aastaajast ja ilmast ning paljudest muudest teguritest, mis meist ei sõltu.

Palun pange tähele, et pildil on näide nendest toodetest ja meie tarnitav mark või mudel sõltub selle saadavusest. Kuid ärge muretsege — me garanteerime, et teie poolt tellitud toodete kvaliteet on sama, nagu on kuvatud meie veebisaidil. Kui saate toote, mis veidi erineb originaal pildist, kuid vastab vajalikele kvaliteedistandarditele, ei saa me pakkuda raha tagastamist ega asendada selle teise tootega.

7. Toote asendamise poliitika

Mõnikord ei pruugi Teie tellimust koostaval floristil olla üht kimbu sisalduses olevat toodet, või vajalikke lilli laos ja selle tõttu tuleb selle asendama mõne teise tootega. Ärge muretsege - garanteerime, et asendustoode on alati sama või lausa kõrgema kvaliteediga toode. Juhul, kui meie floristil puudub laos Teie poolt tellitud lisatoode, saadame Teie tellimuse ilma selle tooteta ja tagastame sama väärtusega vautšeri, mida saate kasutada järgmisel tellimusel. Florist jätab endale õiguse teha muudatusi, jättes värvitoonid ja üldmulje samaks.

Pidage meeles, et veebisaidil olevad pildil on mõeldud ainult demonstatsiooniks: me ei saa garanteerida, et Teie kimbu värvid on täpselt samad, mis on on näidatud pildil. Näiteks võib roosa lillekimp olla kahvatum või heledam, kuid see jääb roosaks. Seda tüüpi muudatuste puhul me ei tagasta tellimuse maksumust, ega ei asenda teise tootega.